BATISTE suchy szampon do włosów ciemnych

BATISTE - GENIALNY SUCHY SZAMPON
Producent :Trochę teorii dla tych którzy nie wiedzą i nie znają suchego szamponu Suchy szampon to jeden z najlepszych wynalazków naszych czasów. Szybki, skuteczny, banalnie prosty w użyciu. A szampon firmy Batiste to absolutna klasyka gatunku i pełna doskonałość. Po prostu trzeba go przynajmniej raz w życiu mieć, żeby móc ocenić, czy to kosmetyk, bez którego nie możemy żyć, czy zbędny gadżet. Sprawdzi się gdy rano zaśpimy, gdy nie chcemy wychodzić z domu z wilgotnymi włosami, na wakacjach, w szpitalu...Zasada działania jest prosta – wstrząsamy butelką i z odległości około 30 centymetrów rozpylamy odrobinę suchego szamponu u nasady włosów, wmasowujemy go opuszkami palców we włosy, następnie wystarczy rozczesać włosy i ułożyć jak zwykle. Ważne by nie trzymać butelki zbyt blisko głowy, bo wtedy szampon nie rozpyla się równomiernie i być może będzie konieczność wyczesania białych śladów. Jeśli rozpylimy z odległości ok. 30 cm, wtedy na włosach nie pozostaną białe ślady.I to koniec. Włosy wyglądają świeżo, my mamy o niebo lepsze samopoczucie i świat od razu wydaje się piękniejszy. Włosy są miękkie (naprawdę!) i puszyste. Szampon „odbija” je od nasady, dodając objętości. Suchy szampon możemy też stosować miejscowo, np. na grzywkę, która często przetłuszcza się w swoim własnym tempie. Możemy go stosować zawsze wtedy, gdy mamy taką potrzebę pomiędzy „normalnym” myciem włosów.


Nigdy nie używałam suchego szamponu. Zachęcona pozytywnymi opiniami i obserwacją jak dużo tego produktu sprzedają sklepy na alegro postanowiłam, że i ja spróbuję.
Jakoś nie jestem przekonana do takiego uniwersalnego suchego szamponu boję się, że na moich ciemnych włosach zostawi biały nalot, co będzie wyglądało brzydko jak łupież. W sumie nalot można wyczesać, ale jest wersja do ciemnych włosów.

-na pierwszy rzut postanowiłam kupić wersję do włosów ciemnych i czarnych
- jest bardzo dużo rodzi tego szamponu od włosów jasnych, po ciemne i kilka wersji zapachowych oraz 2 rodzaje pojemności -  mała można zabrać ją gdziekolwiek w trasę i duża jak normalny lakier
- zapach mocny, intensywny, niektóry może przeszkadzać po aplikacji również wyczuwalny później już nie, ale mi odpowiada
- rozpyla się na brązowo co przypomina mi taki spray do butów zamszowych po przeczesaniu włosów rękoma pozostaje ciemny nalot
- szampon wysusza włosy i skórę głowy, dlatego nie należy non stop stosować, raczej sporadycznie, gdy tego naprawdę potrzebujemy i nie mamy możliwości umyć głowy
- gdy zastosuje suchy szampon i umyje nim włosy nałożę odżywkę są super mega miękkie
- przy mojej tendencji do swędzenia skóry głowy (przez to wiele produktów nie nadaję się dla mnie) ten szampon nie powoduje u mnie żadnych nieprzyjemnych objawów.Stosuję tylko raz na jakiś czas. 

Polecam każdy powinien mieć taki produkt w swoim domu.

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię te suche szampony:)
    Tego również używałam kiedy moje włosy były przefarbowane na ciemny brąz i nie było mowy o widoczności tego produktu na włosach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.