Linteo Baby Chusteczki nawilżane polecam

Mam małe dziecko i chusteczki nawilżane ułatwiają niezwykle życie, ale tyle jest ich na rynku, że głowa boli. W sklepie ciężko się zdecydować, które wybrać. Cena nie jest wyznacznikiem, jakości nie zawsze drogie oznacza dobre.

Przez te 10 miesięcy życia mojego dziecka stosowałam różne Biedronka, Rossmann, Lidl, pampers, bambino, panda i jakie tylko były w sklepie pod ręką. Mogę z czysty sumieniem polecić mojego faworyta.

Linteo Baby Care & Comfort
Chusteczki nawilżane 72 szt

Pisząc tę recenzję powiem szczerze jakoś nigdy nie spojrzałam, kto jest producentem tych chusteczek. Myślałam, że jakaś firma produkuje dla Carrefour. Wpisałam w gogle okazało się, że to jest linteo i w swoim asortymencie maja dużo fajnych produktów nie tylko chusteczki. Po prostu nie wpadło mi do rąk nic z tej firmy innego.

Wracając do tematu chusteczki do kupienia w marketach Carrefour zawsze wystawione są w widocznych miejscach w takim wielkim koszu naładowanym po brzegi nie trudno ich nie zauważyć.

- opakowanie estetycznie wyglądające użytkuje się je też bardzo dobrze, chociaż czasami wyciąga się ich za dużo zwłaszcza w połowie
-zapach maja taki sobie mógłby być ładniejszy, bo jak wycieramy pupkę maluszkowi to zapach :P ich wcale nie ułatwia sprawy ale może i lepiej jak nie są naładowane perfumami
-świetnie się sprawdzają do przecierania pupki niemowlaka zostawiają ją odpowiednio nawilżoną
- wielkim plusem jest to, że nie uczulają i pomagają w odparzeniach, bo łagodzą np. te z biedronki powodują uczulenie u mojego dziecka
- przystępna cena około 3 zł, choć czasami jest na nie promocja i można jeszcze taniej kupić, więc nie jest drogi zakup
- jedynym minusem, jaki widzę to chusteczki nie są równomiernie nasączone do połowy opakowani jest oki, ale gdy już jesteśmy przy dnie to można je wycisnąć takie są mokre tak jakby ten cały płyn zlał się na dół
- produkt nadaję się do zmywania makijażu, nie podrażnia
-skład ma całkiem przyzwoity

 


Chusteczki mogą się przydać w każdej sytuacji maja wszelakie zastosowanie, więc nie jest to zakup, którego się żałuję.  


Jakie macie doświadczenia z chusteczkami napiszcie?




4 komentarze:

  1. Dzieci jeszcze nie mam a też kupuje takie mokre chusteczki, najbardziej przypasowały mi z pampers, przydają się w różnych sytuacjach, dobrze sobie radzą ze zmywaniem makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także lubię takie chusteczki.
    Często kupuje je i używam do zmywania makijażu. Nie zawsze jednak jestem z nich zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  3. a co, kiedy nie ma blisko Carrefoura, a mam Rosmanna? :) Jakie chusteczki stamtąd polecacie?
    Weronique.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio chusteczki Linteo bardzo się pogorszyły, bo wprowadzono do nich, jakiś dziwny perfumowany zapach.
      Polecam również chusteczki z Biedronki, ale nie dada, tylko fitti 3 opakowania za 10 zł
      Są rewelacyjne.
      Dobre sa również Corine de Farme czy Pampers.

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.