Znalazłam moje produkty do idealnego makijażu



Mam cerę mieszną naczynkową od czasu do czasu pojawiają się drobne wypryski szukałam idealnego zestawu, który zapewni mi długotrwały matowy makijaż i znalazłam.

1 najpierw nakładam krem nawilżający korana półtłusty witaminowy, albo korana krem magia lotosu lub Egiptu. Od czasu gdy nabyłam te kremy nie roztaję się z nimi są super.

2 baza pod makijaż oriflame studio artist

Baza ta jest dużo lepsza od bazy z giordani gold i zdecydowanie dużo tańsza lepiej się też nakłada na nią podkład równomiernie. Bużka jest gładka, wyrównana.

3 korektor oriflame studio artist

posiadam odcień light, dość rzadki i mały, ale wydajny dobrze się sprawdza, nałożony pod podkład lub na podkład - użyty sam ma słabe krycie, niedrogi

4 pędzlem hakuro H50 lub H50s nakładam podkład  Bourjois, 123 Perfect Foundation. Podkład korygujący cerę odcień 55 dark beige


Od kiedy, zaczęłam używać pędzli nie wyobrażam sobie żebym mogła nakładać podkład rekami lub jakąś gąbeczką. Pędzle  super miękkie, idealnie rozprowadzają podkład na naszej twarzy i nawet z domyciem nie ma większego problemu. 

Gdy potrzebuję jaśniejszego odcienia lub delikatniejszego krycia mieszam podkład 123 z health mix serum odcień 52 vanilla lub 53 beige Clair.

Bourjois health mix serum to bardzo delikatny podkład, raczej o delikatnym stopniu krycia, nie sprawdzi się do bardzo problematycznej cery, ja bardzo go lubię i u mnie zagości na stałe w kosmetyce.

5 po nałożeniu podkładu omiatam twarz pudrem
Avon idelana cera odcień fair
 Oriflame giordani gold odcień medium dar 
albo max factor 05 translucent ten podkład ma śliczny zapach
pudry te dla mnie są oki dostałam je w prezencie dlatego używam.

używając pędzla hakuro H54 

6 efektem końcowym jest nałożenie pudru wykończeniowego oriflame studio artist

Delikatny biały proszę, wystarczy musnąć nim twarz, efekt matu na długo super sprawa, nie należy natomiast za dużo go nakładać bo twarz może wyglądać sztucznie. Cieszę się, że go nabyłam.


Makijaż trzyma się na mojej twarzy prawie cały dzień i nawet powiem wam, że mogłabym go nawet nie poprawiać bo świecenie nie jest bardzo widoczne Ale raz poprawiam go delikatnie omiatając pudrem używając do tego celu nie gąbeczki dołączonej do kompaktu, ale małego pędzelka kabuki z revlon
Gąbeczki dołączone do pudru ścierają makijaż lub nierównomiernie nakładają puder, wolę pędzelek.

Oczywiście staram się nie dotykać twarzy w ciągu dnia rękami i makijaż mi się nie ściera. Gdy przychodzę do domu w zmywam makijaż to woda jest brudna od podkładu świadczy to o tym, że jest ona na twarzy.

1 komentarz:

  1. Miałam ten puder z max Factora, ale mnie nie zachwycił. Obecnie testuję również podkład z Bourjois 123 Perfect Foundation ;) A z pędzlami z Hakuro jakoś się nie polubiłam niestety... Wolę te z Sephory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.