AVON w roli głównej + mini haul zakupowy + testujemy malujemy z avon

W ostatnim czasie udało mi się na alegro wygrać kosmetyki które jak najbardziej trafiły w moje gusta za przysłowiowe 'grosze". Wszystko było ładnie zafoliowne szmineczki też więc nie mam obawy ze ktoś macał dotykała oglądał. Ja po prostu mam wielki dystans do używanych produktów i naprawdę dziwię się że ludzie tak chętnie na alegro kupują używane kosmetyki. Nieraz ceny używanych kosmetyków na licytacji są wyższe niż nowe. Ale jak wiadomo każdy robi co uważa wiec nie wnikam w to.
Ja np idąc do drogerii zawsze testuję na ręce nigdy np nie na ustach!!


Perfumetki
 little red dress
latin sensation
secret fantasy
herve leger femme
far away bella
Ostatnio pisałam posta o perfumach tutaj że mania posiadania dużych flakonów minęła bezpowrotnie. Moją ulubioną formą są teraz perfumetki a właśnie avon takie ma więc jak na razie mam wszystkie z tej firmy. Bo zapach nawet w ciemno kupowany mi odpowiada


W tym zestawiku jest kredka super shock która mi się śniła po nocach :) chwalona przez wszystkich. Jestem z niej zadowolona bo nawet na makijażu idealnie ryzuje kreskę i nawet nie trzeba mocno naciskać bo jest tak miękka ciekawe jak będzie ze struganiem zobaczymy. W zestawie również poczwórne cienie do oczu i tusz super shock co prawda nie przepadam za nim ale z braku laku może być. 





Kosmetyki użyte do makijażu
Paletka poczwórne cienie do powiek  true colour - vivid violet 
tusz super shock - black  
kredka góra supershock - black
kredka dół glimmerstic diamonds - twilight sparkle
Podkład bourjois 123 odcień 55 pomieszany z Lancome effacernes longue tenue 02 beige sable 
Puder ideal shade - fair
usta obrysowane powyżej kredką glimmerstick - pink bouqent


szminka: 
apricot mystery,pink cooler
Pink cooler jak wiadomo lubię róże i ten kolorek jest jak dla mnie prześliczny. Konsystencja mi bardzo odpowiada wiec co jakiś czas zaopatruję się w nie. Może nie trzymają się długo ale też nie są drogie. Nie wysuszają ust i to jest najważniejszy plus i błyszcza się niesamowicie 


Avon pod względem kolorówki i perfum jak dla mnie jest bardzo ciekawy i jakościowo sprawdza się u mnie . Co do pielęgnacji tylko zele pod prysznic dla reszty jestem na nie. Po prostu poza zapachem czuję taką chemię co mi nie odpowiada. W oriflame jest odwrotnie pielęgnacja perfumy jak najbardziej na tak - kolorówka tak/nie to zależy co :)

Jak Wam się podoba to co zmalowałam?


35 komentarzy:

  1. Ja lubię serię Planet Spa, niektóre perfumy i kosmetyki do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z avonu lubie celebre I city rush wody perfumowane x

    OdpowiedzUsuń
  3. co do używanych kosmetyków masz rację, szczególnie jeśli to są kremy bądź szminki. Ja od takich kosmetyków trzymam się z dala.

    Wiadomo inna rzecz lakier do paznokci, perfumy czy nawet cienie do oczu, ale nie kremy i szminki...

    Co do perfumów AVONu jestem konsultantką i zawsze kupuję jak są jakieś nowości :D szafka aż mi się od nich ugina :D i jakby nie było od pewnego czasu wolę 30ml z tego względu, że mogę częściej zmieniać zapachy i nie muszę czekać do skończenia opakowania, bądź przerywać w połowie opakowania ryzykując, że perfum wywietrzeje...

    A co do paletki jest kapitalna! nawet tego nie widziałam w katalogu, albo było w tak zawrotnej cenie, że nie zwróciłam na to uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to kupiłam od dziewczyny która jest za granicą konsultantką wiec się nie orientuję czy w polsce był taki zestaw dostępny

      Usuń
  4. mam jedną taką paletkę z avonu i jej nie lubie... szminka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka i szminka a'la nudziak najbardziej mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię perfumetki i perfumy z Avonu :) odkąd pamiętam stale kupuje zapach Perceive, który chyba nigdy mi się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No troszkę tego kupiłaś ;) Różowa szminka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, ze Ci się udało tak wygrać ;) A najważniejsze, ze jesteś zadowolona ;)
    ja perfumetki z fm kupuje ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubiłam zapach z Avonu, który niestety wycofali. Teraz rzadko tam kupuję cokolwiek. No może mgiełki na lato

    OdpowiedzUsuń
  10. Szminka jest śliczna :)
    ps. wcale nie musisz mieć jakichś wielkich zdolności (sama ich nie mam) ale warto spróbować, jak także będę co jakiś czas pokazywać moje zmutowane wizje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż i bardzo ładne szminki, szczególnie ta z lewej do mnie przemawia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne cienie!:) Ja bardzo lubię cienie i pomadki od Avon;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zakupku,little blach dress bardzo lubię a szminki są bardzo fajne,podobają mi się kolorki

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudny makijaż, fantastyczne kolory:) ja ostatnio uwielbiam takie szminki i mam ich coraz więcej:) świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. szmineczki ładne mają kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę tych zdobyczy. A makijaż wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację co do Avonu, ale balsamy z serii Skin So Soft były bardzo dobre kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No trzeba mieć szczęście, by takie rzeczy za grosze kupić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo cenię sobie wybrane produkty AVONU, mimo licznych negatywnych komentarzy :) Np. cienie, które przedstawiasz są świetne :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ich perfum jakoś specjalnie nie lubię, ale kolorówkę już tak, Twoje cienie są przepiękne! I pomadki też :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam jedną paletkę. :) Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubię ich mgiełki i serię planet spa :) miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super makijaz, ja mam paletke juz dobrych pare lat z Avonu i do dzis uzywam. jest chyba z 10 cieni. jest swietna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje :) piękne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. supcio, bardzo lubie te klimaty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne kolory szminek, a w szczególności ta pierwsza mm :)

    OdpowiedzUsuń
  29. makijaż wygląda profesjonalnie i bardzo ładnie ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. też zamowilam kredke supershock, zobaczymy co to będzie... a te diamentowe kredki uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.