GESHA BEAUTY® COLLAGEN DRINK - suplement diety czy warto ?



Jakiś czas temu do testów otrzymałam 2 kartoniki suplementu diety gesha. Kuracja na 2 tygodnie stosowania jeśli pijemy 1 buteleczkę dziennie. Niestety bardzo sceptycznie podchodzę do tego typu specyfików i nie wieżę w cuda kosmetyczne. Nie byłabym niestety sobą gdybym nie wypróbowała tego specyfiku na sobie. 



Producent pisze: TUTAJ
GESHA BEAUTY® COLLAGEN DRINK zawiera hydrolizowany kolagen morski o nazwie “Peptan“, produkowany przez francuską firmę Rousselot SAS. Kompleksowe badania kliniczne przeprowadzone w Japonii i Francji potwierdzają skuteczność Peptan'u™ i podkreślają nowe, zachęcające korzyści dla zdrowia skóry.
ZALECENIA:Zalecamy wypijać jedną butelkę Gesha Beauty Collagen Drink (50ml) dziennie przez okres 4 tygodni. Dla jeszcze lepszego i długotrwałego efektu, zalecamy picie naszego hydrolizowanego kolagenu przez okres od 8 do 12 tygodni. Zacznij swój dzienny rytuał piękna od Gesha Beauty Collagen Drink!



Gesha Beauty Collagen Drink daje natychmiastowy zastrzyk energii, dzięki orzeźwiającym smakom jabłka i wiśni. Pijąc go tuż po przebudzeniu uzyskasz lepszy efekt, ponieważ jest wtedy lepiej wchłaniany przez Twój organizm.



Skład. woda; zagęszczony sok jabłko-wy; kolagen; stabilizator: pektyny (jabłkowe); regulatory kwasowości: kwas cytrynowy, kwas jabłkowy; substancje konserwujące: benzoesan sodu, sorbinian potasu; substancja słodząca: glikozydy stewiolowe; octan DL- alfa tokoferolu (witamina E); kwas L-askorbinowy (witamina C); octan retinylu (witamina A); aromaty.




Moja opinia:
- 1 kartonik zawiera 10 buteleczek - cena 149zł
-wszystko ładnie estetyczne zapakowane w kartonik, buteleczki szklane 
- smak to połączenie jabłek z wiśniami niestety nie przypadł moim kubkom smakowym do gustu. 
-mimo tego że smak nie jest fajny wypicie buteleczki 50 ml nie sprawia trudności można się przyzwyczaić 
-producent zaleca pić przez okres 4 tygodni w celu zobaczenia niesamowitych efektów.
-produkt piłam codziennie rano po przebudzeniu, niestety nie zauważyłam przypływu energii 
-moja cera stała się promienna i fajnie nawilżona. Ciężko mi ten fakt tak do końca stwierdzić czy to zasługa produktu czy mojej pielęgnacji która jest od jakiegoś czasu bardzo efektowna. 
-co do włosów śmieje się nieraz że ze mną jest jak z misiem. na zimę rosną latem (linieję) wypadają. Nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego efektu przy wypadania ale od czasu gdy piję drink zrobiły się sprężyste i fajnie się układają
-paznokcie zaczęły mi szybko rosnąć
  
Gdyby mnie było stać chętnie bym przetestowała miesięczna kurację nawet mimo tego dziwnego smaku tak z czystej ciekawości.

Koszt miesięcznej kuracji to 447 zł więc sami zdecydujcie czy chcecie przetestować na sobie. Produkt niestety nie na każdą kieszeń.

31 komentarzy:

  1. czytałam na temat tego gdzieś na blogu, ja jednak nie jestem zwolenniczką takich wynalazków

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre odżywianie z wyborem produktów o podobnych działaniach do tego suplementu i można osiągnąć zbliżony efekt. Nie neguję takich suplementów, ale myślę, że one są dobrym wspomagaczem w diecie i odpowiedniej pielęgnacji, a nie jej zastępcą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne buteleczki <3
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczytam o tym jeszcze trochę w sieci, ale wątpię że się zdecyduję - ze względu na cenę, nie chciałabym wyrzucić pieniędzy w błoto, a nie mam pewności że zadziała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma pewności jak Twój organizm je przyjmie

      Usuń
  5. noo raczej zbyt droga taka kuracja, no coz szkoda ze nie wszyscy moga sobie na nia pozwolic. no ale takie sa realia polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko... Szczerze jestem przeciwna tego typów suplementom. Odżywianie się prawidłowe jest dla nas najzdrowsze i organizm najlepiej przyswaja naturalne składniki. Starczy odpowiednia dieta (która nam wyjdzie dużo taniej) a dostaniemy taki sam efekt ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie na moją kieszeń taki koszt :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na każdego na pewno podziała inaczej, zależy od organizmu. Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadko biorę udział w rozdaniach ale dziękuje za zaproszenie

      Usuń
  9. nie używam suplementów bo jestem nie systematyczna... poużywał tydzień a potem mi się nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet gdybym chciala wyprobowac, to cena skutecznie mnie od tego zamiaru odstrasza, zwlaszcza nie majac pewnosci, ze suplement rzeczywiscie dziala ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. drogo i myślę, że dobrze zbilansowana dieta zastąpiłaby tę buteleczkę w 100%. Za darmo chętnie ale warzywka są znacznie tańsze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Drogo. Myślę, że taniej można dbać o urodę od wewnątrz

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie skorzystam, nie ufam takim wynalazkom. Wolę odpowiednią dietę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety u mnie nie było żadnych widocznych zmian po wypiciu otrzymanych 10 buteleczek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam podobne odczucia po tej kuracji. Zauważyłam, że paznokcie zaczęły rosnąć szybciej, ale poza tym nie było żadnych większych rewelacji. Poza tym - cena jest przerażająca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie wierzę w takie rzeczy.. totalnie to do mnie nie przemawia..

    OdpowiedzUsuń
  17. Artykuł mnie bardzo zaciekawił, fajnie teraz wiem więcej.
    Ogólnie fajna strona :) Pozdrawiam

    skuteczna dieta

    OdpowiedzUsuń
  18. cena trochę szalona za buteleczki zdrowia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.