SOFTER Crazy Colours - lakier do paznokci numer 17 czerwień inna niż wszystkie


Lakier do paznokci Softer Crazy Colours 17

Lakier występujący w wielu kolorach:matowe, perłowe i z drobinkami. Szybkoschnący i długotrwały. Wygodny pędzelek ułatwia aplikację na każdej płytce paznokcia. Kolory odbijające światło niczym lustro i nie blakną.


Moja opinia:
-pędzelek wygodny bardzo dobrze maluje nie tworzy smug 
-ładnie kryje - efekt uzyskałam po nałożeniu 2 warstw
-kolorek bardzo ładny, czerwień z brokacikami tworzy efekt matowy. Lakier typowy piasek o nierównej powierzchni na paznokciach. Niestety nie udało mi się go uchwycić tak jak wygląda na prawdę 
-brokaciki dają efekt odbicia dlatego matu nie widać na fotkach. Na 2 zdjęciach z prawej strony został użyty lakier nabłyszczający
-lakier długo utrzymuje się na paznokciach i szybko schnie 
-przystępna cena 6.99
-bogata gama kolorystyczna

Jeśli lubicie matowe piaski ten lakier będzie idealny. 
Ja jestem zwolenniczką jednolitej tafli o dużym połysku

Polecam serdecznie warto wypróbować

24 komentarze:

  1. rzeczywiście bardzo ładny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek :) Jednak ja również jestem za połyskiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię klasyczną czerwień:) Ale za brokacikami chyba nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolorek i lakier również zapowiada się ciekawie Miłego Dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor, fajnie sie prezentuje na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne drobinki <3 Nie wygląda mi to na typowy, mocno chropowaty piasek... Mi też z topem podoba się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor przepiekny, ale ja tez wole gladkie blyszczace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobny ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladna czerwien, fajny efekt i cena rzeczywiscie przestepna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie z tej serii kolor niebieski zaczął schodzić na drugi dzień, odpryski za duże były i musiałam go zmyć:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor lakieru i wspaniale prowadzony blog :D Chętnie zostanę na dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.