NOWOŚCI zeszłego tygodnia - na moim blogu

Witajcie.  W ostatni czasie otrzymałam kilka przesyłek, ale zawsze gdy przychodzą zapominam je sfotografować. Dlatego dziś pokażę Wam tylko 2 paczuszki dość pokaźnych rozmiarów, które mnie zachwyciły.



Oraz kilka produktów, które wykorzystywane są w salonach fryzjerskich. Jak dla mnie to zupełna nowość, pierwsze słyszę o takich kosmetykach - zobaczymy jak się spiszą za jakiś czas 



Miałam otrzymać jeden produkt, a tu takie zaskoczenie przyszła do mnie wielka paczucha, jestem w fazie testów . Z nią bedzie niedługo związany konkurs, ale na razie cicho sza :)

To by było na tyle :) 

28 komentarzy:

  1. Wow super przesyłki, miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. też pierwszy raz widzę takie kosmetyki, ale zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania! Jestem szczególnie ciekawa tej drugiej przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy, ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne paczuszki :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. O bardzo fajniutkie przesyłki :) Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe paczuszki, kompletnie nie znam tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne przesyłki , ciekawe produkty , mało znane kosmetyki :) ale te produkty do odchudzania baaardzo mnie interesują-czy są skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulala! Pokaźne paczuchy! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw pierwszy nazwałabym wiosennym. I kuracja wyszczuplająca, i witaminki idealne po zimie :) Ciekawią mnie kosmetyki do włosów, lubię te z póki " fryzjerskie " :).

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawią mnie produkty z drugiego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też używałam tych pastylek do ssania z błonnikiem i z jednej strony mi pomogły a z drugiej niestety zaszkodziły .

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) super paczuszki, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję serdecznie! ; ) Daj znać, jak sprawuje się Skrzypovita!

    OdpowiedzUsuń
  15. miłego testowania ;) ja ostatnio biorę tyle witaminek, że taka paczucha zdrowotna też by mi się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne nowości :)
    miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. milego testowania ;)))
    http://pomidorova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z tymi fryzjerskimi kosmetykami też się nigdzie nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tych rzeczy! Czekam na Twoje opinie na temat tych kosmetyków. :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! Życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę tych kosmetyków do włosów :)
    Też chętnie bym je sprawdziła. Suplementy - niekoniecznie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.