ORIFLAME NEW YORK veryme - woda toaletowa + dezodorant w kulce

Dawno nic nie było z kosmetyków Oriflame, dlatego dzisiaj chciałam Wam przedstawić jeden z najnowszych zapachów jaki można zakupić w katalogu na wrzesień. Seria veryme jakościowo nie jest zbyt mocna, spokojnie można ja porównać z color trend Avon. Pocierając kartkę w katalogu przekonałam się i otworzyłam zafoliowaną perfumkę.



Woda toaletowa Very Me New York
Rozkoszuj się atmosferą miasta, które nigdy nie śpi – pełną pozytywnych wibracji, eklektyczną, zaskakującą! Świeże nuty zielonego jabłka, maślanych muffinek i soczystych malin przeniosą Cię w myślach do tętniącego życiem Manhattanu.

Moja opinia:
● Buteleczka mała 30ml. Idealnie nadaje się do torebki w celu odświeżenia i nie zajmuje dużo miejsca. 
● Zapach przyjemny delikatny, jedna nie utrzymuje się zbyt długo. Pryskam się w łazience i po wyjściu z niej nic na sobie nie czuję. Wodę nazwałabym raczej mgiełką taką ulotna i nietrwałą. Osobiście bym sama nie kupiła. Produkty otrzymałam na spotkaniu blogerek.
● Cena bez promocji 36.90, w promocji 24.90.

● Dezodorant w kulce zaskoczył mnie pozytywnie swoim działaniem. Może nie zmniejsza pocenia się, ale ogranicza nieprzyjemny zapach (w moim przypadku) w 100%. Opakowanie jest bardzo kiepsko wykonane, ponieważ leje się z kulki i wydobywa się zdecydowanie za dużo produktu.  
● Cena około 10 zł 


26 komentarzy:

  1. Szkoda że zapach utrzymuje się tak krótko ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tego :) ale krecik jaki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie ta woda jest nietrwała, ale sam zapach przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zapach okazał się nietrwały :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te kulki z oriflame! I te z linii zapachowych i te z linii nature secrets. Najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach chętnie bym powąchała bo ciekawi mnie jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak tej wody tez nie mialam ale za to z AVONu kupilam pierszy perfumowy bubel i niedlugo bedzie o nim na blogu

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że zapach jest tak kiepsko wyczuwalny, bo spoglądając na buteleczkę z chęcią bym go u siebie zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym powąchała :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj szkoda, że zapach nie trwały ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam kosmetyków z Oriflame, chyba nigdy nic stamtąd nie zamówiłam

    OdpowiedzUsuń
  12. "Psiknęłam" już nią kilka razy i zapach faktycznie przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda,że trwałość jest tak krótka:(

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie kulkę kupię, bo bardzo lubię z Avonu i Oriflame kupować dezodoranty w kulce perfumowane:))

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam ale ładny ma flakonik ta woda :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zamawiam nic z Oriflame ;) Wolę Avon

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem konsultantką, ale nie skusiłabym się na ten zestaw. Nie przepadam za wodami toaletowymi ponieważ zapachy nie są trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że trwałość taka słabiutka :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.