Pielęgnacja twarzy kosmetykami Eco-Plant - krem do twarzy, krem pod oczy, serum.


Zestaw kosmetyków Eco Plant otrzymałam jakiś czas temu i muszę przyznać szczerze jakoś nie chętnie zabrałam się do testowania. Opakowania nie specjalnie mnie zachęcały, ale jak dobrze wiecie nie zawsze opakowanie odzwierciedla zawartość. Ostatnio testowałam peeling poziomkowy i uwielbiam go, jest cudowny. Zapraszam, więc do lektury.


Kosmetyki Eco Plant można zakupić on line TUTAJ lub jeśli jesteście z Krakowa zakupić stacjonarnie w nowo otwartym sklepie na ulicy Sławkowskiej 26


Krem do twarzy RÓŻANY DO SKÓRY NORMALNEJ I MIESZANEJ J
Krem do twarzy różany do skóry normalnej i mieszanej zawiera ekstrakt z róży damasceńskiej, wykazujący silne działanie przeciwzmarszczkowe i antyoksydacyjne. Dodatkowo wzmacnia naczynia krwionośne, redukuje zaczerwienienia oraz łagodzi podrażnienia. Obecny w recepturze kwas hialuronowy tworzy na powierzchni skóry film ochronny, zapobiegający utracie wilgoci z głębszych warstw naskórka. Dzięki zawartości olejów roślinnych krem skutecznie odżywia, regeneruje i nawilża. Dodatek ekstraktu z jabłka cukrowego doskonale wygładza skórę, nadając jej zdrowy i naturalny wygląd.


Moja opinia: J
● Opakowanie szklany słoiczek o prostej szacie graficznej.
● Konsystencja kremowa, puszysta dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania. Pomimo szybkiego wchłaniania krem nie powoduje ściągnięcia i dyskomfortu.
● Zapach naturalny, delikatny, mało wyczuwalny, nie perfumowany.
● Po miesiącu systematycznego stosowany zauważyłam wzmocnienie naczyń krwionośnych, poznikanie drobnych naczynek, rozjaśnienie się cery - wyrównanie kolorytu. Moja skóra stała się odpowiednio nawilżona. 
● Krem nadaje się pod makijaż, choć efektu matującego raczej powoduje. Można się po nim świecić ze względu na zawartość masła shea.
● Cena 49 zł Tutaj 




Krem pod oczy REDUKUJĄCY CIENIE I OBRZĘKI z olejem z pietruszki. J
 Krem pod oczy redukujący cienie i obrzęki z olejem z pietruszki wykazuje silne działanie dzięki bogatej formule. Zawarty w składzie olej z pietruszki, ekstrakt z ruszczyka kolczastego, ekstrakt z nawłoci pospolitej oraz ekstrakt z cytryny poprawia mikrocyrkulację krwi, uszczelnia i wzmacnia naczynia krwionośne, zapobiega powstawaniu obrzęków i wyraźnie rozjaśnia cienie pod oczami. Likwiduje drobne zmarszczki i zapobiega ich powstawaniu. Wygładza, uelastycznia i łagodnie napina skórę. Wyciąg ze świetlika łąkowego oraz prowitamina B5 zapewnia odpowiednie nawilżenie oraz skutecznie łagodzi podrażnienia. 






                                    Moja opinia: J
● Opakowanie szklane o prostej szacie graficznej 
● Krem fajnie nawilża, nie powoduje podrażnienia, wygładza, nie powoduje żadnego dyskomfortu
● Stosuję od czasu do czasu również jako krem do twarzy i w tej roli też świetnie się sprawdza.
● Zapach naturalny, delikatny, szybko się ulatnia, nie perfumowany.
● Produkt wydajny, łatwo się rozsmarowuje i szybko się wchłania.
● Cena 59zł Tutaj 




Serum rewitalizujące J
Serum rewitalizujące przeznaczone jest do skóry wymagającej intensywnego odżywienia i regeneracji. Zawarte w recepturze oleje tworzą płaszcz ochronny na powierzchni skóry, chronią ją przed czynnikami zewnętrznymi oraz zapobiegają przed nadmierną utratą wody. Dodatek witaminy A i E reguluje proces keratynizacji naskórka i wpływa na poprawę nawilżenia skóry. Regularne stosowanie serum zapewni skórze gładkość i elastyczność, przywróci jej blask i zdrowy wygląd.


Moja opinia: J
● Szklana buteleczka z pipetką. Po naciśnięciu przycisku na górze nabiera się produkt na pipetkę. Fajna sprawa uwielbiam taki rodzaj aplikacji, a opakowanie można wykorzystać w innym celu. 
● Serum na naturalny zapach nie perfumowany.
● Rewelacyjnie nawilża, nie powoduje tłustości skóry, szybko się wchłania. 
● Wydajny i wystarczy na bardzo długo.
● Moja skóra jest promienna, pełna blasku, odpowiednio nawilżona. 
● Cena 69 zł Tutaj.


Podsumowanie: J
Jestem bardzo zadowolona z używania kosmetyków firmy Eco Plant. Mój kremik właśnie osiągnął dno i następny w poczekalni do testów czeka krem stricte do cery naczynkowej.  Wielkim plusem (jak dla mnie) jest brak perfumowanego mocnego zapachu. Krem perfumowany potrafi mnie odrzucić już po pierwszym użyciu.  Firma Eco Plant waśnie udoskonala opakowania produktów i wprowadza nowy ciekawy wygląd.
Jesli macie możliwość wypróbowania kosmetyków - polecam serdecznie. 

20 komentarzy:

  1. Ciekawe kosmetyki :)
    Szczególnie krem pod oczy mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie miałem z tej firmy, ale szukam dobrego serum do skóry tłustej. Zapewne się rozejrzę na Ich stronie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym miała inną cerę chętnie bym spróbowała szczególnie ten różany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty ale póki co cena za wysoka,nie stać mnie na nie.Ale w przyszłości może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm.. chyba jednak nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Intrygujące składniki tych kremów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty. Szczególnie krem do twarzy musi być fajny.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej firmie, jednak produkty z samego wyglądu prezentują się bardzo ekskluzywnie:) Chociaż cena mnie zniechęca, więc pewnie się na nie nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nic nie miałam z tej firmy, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, ze jestes zadowolona :) Ciekawe jak ten nowy krem na naczyna sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy nawet o niej nie słyszałam ale uważam że opakowania mają naprawde ładne estetyczne i minimalistyczne takie jakie cenie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znałam wcześniej tej firmy, ale zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tej firmy i gdyby nie cena to kupiłabym ten krem do twarzy, niestety cena mi nie odpowiada :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znalam wczesniej tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuszą :D Muszę się wybrać do ich sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba najbardziej podoba mi się serum :). Niestety do Krakowa mam daleko ale może kiedyś się skuszę online :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam do czynienia z tą serią kosmetyków :P
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma pojęcia jak radzą sobie te kremy, ale jak dla mnie Fitokosmetik Krem to najlepszy produkt do twarzy. Mam już swoje lata i przetestowałam mnóstwo kosmetyków, ale Fitokosmetik Krem to jeden z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.