Zestawy Świąteczne Farmona 2015

Firmy przed świętami kuszą nas z każdej strony. Dziś chciałabym Wam przedstawić propozycję prezentową firmy Farmona. Kosmetyki Tutti Frutti oprócz pięknego zapachu, super właściwości zostały zapakowane w ładne i estetyczne opakowania. Dodatkowo zestawy Jantar, Radical i wiele innych do kupienia w sklepie Farmona.pl. 

Tutti Frutti Wiśnia & Porzeczka olejek do kąpieli 500 ml i Wiśnia & Porzeczka masło do ciała 275 ml. Wiśnia & Porzeczka krem do dłoni. 
Tutti Frutti Karmel & Cynamon olejek do kąpieli 500 ml, Figi & Daktyle peeling do ciała 100 ml i Karmel & Cynamon masło do ciała 275 ml. 
Tutti Frutti Brzoskwinia & Mango olejek do kąpieli 500 ml/275 ml, Brzoskwinia & Mango krem do dłoni 30 ml i Brzoskwinia & Mango mus do ciała 275 ml. 
Tutti Frutti Kiwi & Karambola olejek do kąpieli 500 ml, Kiwi & Karambola masło do ciała 275 ml, Kiwi & Karambola krem do dłoni.
Tutti Frutti Jeżyna & Malina olejek do kąpieli 500 ml, Jeżyna & Malina masło do ciała 275 ml i Jeżyna & Malina peeling do ciała 100 ml. 
Tutti Frutti Brzoskwinia & Mango olejek do kąpieli 500 ml, Brzoskwinia & Mango i mus do ciała 275 ml. Cena 25 zł.
Tutti Frutti Gruszka & Żurawina olejek do kąpieli 500 ml i Gruszka & żurawina masło do ciała 275 ml. Cena 25 zł.
Tutti Frutti Jeżyna & Malina olejek do kąpieli 500 ml i Jeżyna & Malina masło do ciała 275 ml. Cena 25 zł.
Tutti Frutti Karmel & Cynamon olejek do kąpieli 500 ml i Karmel & Cynamon masło do ciała 275 ml. Cena 25 zł.
Tutti Frutti Papaja & Tamarillo olejek do kąpieli 500 ml i Papaja & tamarillo masło do ciała 275 ml. Cena 25 zł.
Tutti Frutti Wiśnia & Porzeczka olejek do kąpieli 500 ml i Wiśnia & Porzeczka masło do ciała 275 ml. Cena 25 zł.
Let’s Celebrate Cosmo Dwufazowy olejek 500 ml i balsam do ciała 400 ml. Cena 25 zł
Let’s Celebrate Sunrise Dwufazowy olejek do kąpieli 500 ml i balsam do ciała 400 ml. Cena 25 zł
Jantar Szampon z wyciągiem z bursztynu 330 ml, Mgiełka z wyciągiem z bursztynu 200 ml i Odżywka do włosów skóry głowy 100 ml. Cena 27 zł.
Radical Szampon wzmacniający 330 ml, Odżywka wzmacniająco-regenerująca 100 ml i witaminowe Serum ziołowo-witaminowe do włosów 30 ml. Cena 20 zł.

Własnie zastanawiam się na prezentami dla bliskich. Największy problem mam z prezentem dla córki :D. Pod uwagę biorę roboty, samochody, koparki i inne tego typu sprzęty. Lalkami bawi się, ale bardziej cieszą ją chłopięce zabawki. Typowa córeczka tatusia :). 

28 komentarzy:

  1. W Biedronce są fajne olejki do kąpieli z Farmony z nałożonymi na zakrętkę czapeczkami Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym się tym wszystkim wyciapać i tak ładnie pachnieć! :P O masz, córeczka tatusia. No, to z tym nie wygrasz. Musi być jakaś kolejka albo koparka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam peeling z tutti frutti :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale różnorodność :) Świetne prezenty dla kosmetoholiczek! Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe:) tutti frutti całkiem lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno na któryś się skuszę, po kilku latach przerwy mam ochotę na Karmel i Cynamon ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam produkty Farmony ze względu na ich działanie i przede wszystkim zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. W zeszłym roku kupiłam zestaw karmelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany na wszystkie mam ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  10. taki wybór! trudno sie zdecydować,to kusi i to nęci ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile dobroci od Farmony na święta, zresztą jak zawsze! Ja stawiam na warianty owocowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zapachy tych kosmetyków <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam! na pewno u mnie któryś zestaw zagości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem wierna świątecznym zapachom, więc karmel i cynamon pewnie skradłyby moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestawy Farmony są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Już chyba dwa razy dostałam na święta zestaw Farmony i w tym roku może też o niego poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam olejki do kąpieli, ostatnio wykończyłam wiśniowy.
    Bardzo lubię peelingi i żele peelingujące, masła również.
    Ogólnie Farmona jest mi bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze do teraz nie zużyłam zestawu Tutti Frutti z zeszłego roku :P Zawsze coś innego się trafi do testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne są takie zestawy, na pewno nie jeden dostanę na gwiazdkę , zawsze znajduję tego pełno ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  20. Też wolałam samochody od lalek.:d

    OdpowiedzUsuń
  21. Farmona nieźle poszalała z tymi zestawami :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile dobroci;) muszą świetnie pachnieć;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Karmel i cynamon dostałam w tamtym roku - piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię te zestawy Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zestawy. Tutti Frutti brałabym chyba wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.