Morakot Born Free Silver Women - oryginalny zestaw na prezent, który warto zobaczyć.


Zobaczyłam je po raz pierwszy na wystawie sklepowej. Spodobały mi się niebanalne kształty i postanowiłam poznać je bliżej. Zauroczył mnie rowerek, albo bardziej bicykl, ale ostatecznie zdecydowałam się na skuter. Dzisiaj opowiem Wam troszkę o zestawie idealnym na prezent. Zapach perfum inspirowany Lolita Lempicka Le Premier Parfum. 


Woda perfumowana z owocowo - kwiatowymi nutami .
- Nuta głowy: cytryna, wanilia, migdały, czereśnia, morela
- Nuta serca: jaśmin, irys, lukrecja 

- Nuta podstawowa: piżmo, kadzidło, liście fiołka


Uwodzicielskie zapachy na każdą okazję, zarówno na dzień jak i na wieczór zamknięte w fantazyjnym flakonie w kształcie damskiego skutera. Idealne na niepowtarzalny prezent lub też jako element wystroju Twojego domu. 
Perfumy są zapakowane w estetyczne kartonowe pudełko. 
Zapach podobny do Lolita Lempicka Le Premier Parfum 
W zestawie znajduje się 1 x 30 ml woda perfumowana Dzień oraz 1 x 50 ml woda perfumowana Noc.



Na początku myślałam, że butelka Dzień będzie się różnic zapachem od Nocy. Niestety jest to chyba ten sam zapach, bo nie wyczuwam różnicy. Pozytywnym zaskoczeniem jest długo utrzymujący się zapach. Czuję go cały dzień, choć wraz z upływem godzin staje się mniej intensywny. Propozycja dla osób lubiących zapachy świeże, owocowo- kwiatowe. 

Wizualnie zestaw bardzo prezentuje się bardzo ładnie, ale użytkowanie flakoników jest trochę mało praktyczne. Cały czas uważam gdzie kładę, aby skuter nie spadł i nie stracił swojego uroku. 

Skuter dostępy w sklepie aperfumy.pl w dwóch wersjach: czerwonej i srebrnej. Cena 49,99. 


Na stronie sklepu znajdziecie również perfumy męskie o niebanalnych, ciekawych kształtach. Polecam obejrzeć.


25 komentarzy:

  1. CIEKAWE FLAKONIKI W POSTACI SKUTERA. ZAJRZĘ NA PEWNO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Lolite a ten flakon jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już gdzieś w necie taki rowerek :) przepiękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudeńko! Może kupię te perfumy mamie na Dzień Matki :D Ciekawe czy jeszcze będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, genialnie wyglądają. A tak na marginesie pierwsze słowo powinno być *perfumy*, a nie perfum :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie niebanalne rozwiązania ;) Mam koło siebie taki mały punkt drogeryjny, gdzie panie prowadzą punkt przelewania perfum i sprzedaży na ml. Mają też właśnie takie różne dziwne kształty flakoników- opona, but na obcasie, torebka, kieliszek od szampana- u nich to norma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. doskonały pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja, zapisuje i sprawię taki upominek mojej siostrze :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wygląda, ale rzeczywiście mało praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega ciekawe opakowanie, idealne na prezent!

    Zapraszam do mnie:
    http://alanja.blogspot.com/2016/03/maa-czarna.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne opakowanie. Nie powiedziałbym takim prezentem :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowe, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na prezent! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie pudełko i mnie by przyciągnęło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację to fajny pomysł na prezent :) Może sprawię taki mojej siotrze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No pomysł jest genialny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne. Sama bym sobie sprawiła taki prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne. Z takiego prezentu bardzo bym się ucieszyła.:]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.