Nowość. Jantar kuracja na gorąco z wyciągiem z bursztynu do włosów suchych i łamliwych.

Niedawno Farmona wzbogaciła linię Jantar o nowy, dość ciekawy produkt. Powstał on z myślą o włosach suchych i łamliwych. Moje włosy raczej do suchych nie należą, ale nie mogłam się oprzeć pokusie przetestowania kuracji na sobie. Jeśli jesteście ciekawi do jakich wniosków doszłam, to zapraszam do dalszej części. 
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:
*regenerująca maska olejowa- intensywnie regeneruje , odżywia i odbudowuje włosy sprawiając, że stają się elastyczne i mocne
*szampon nawilżający- przywraca włosom witalność i sprężystość, optymalnie nawilża skórę głowy
*balsam wygładzający– nadaje włosom gładkość, blask i ułatwia ich rozczesywanie
*czepek foliowy– utrzymuje ciepło, ułatwiając wnikanie substancji aktywnych w głąb struktury włosa
Moja opinia:
Cała kuracja jest prosta w użyciu i ma ładny, przyjemny zapach. Wystarczy aplikować saszetki według kolejności napisanej na opakowaniu. Najpierw nakładamy maskę olejową, potem myjemy włosy szamponem, a na koniec nakładamy balsam wygładzający. Maska olejowa ma lekką konsystencję i nie jest bardzo tłusta, dlatego szampon bez problemu ją zmywa. Balsam wygładzający jest treściwym produktem, dlatego nałożyłam go tylko odrobinę. Włosy po wysuszeniu są cudownie miękkie, jedwabiście gładkie i odżywione. Podoba mi się, choć taki sam efekt otrzymuję olejując włosy przed myciem. Nie mniej jednak za 6,50 warto nabyć taki jednorazowy zestawik regenerujący do włosów. Mając krótkie włosy można kurację zastosować na dwa razy. 

15 komentarzy:

  1. tej kuracji z Jantar jeszcze nie znam i nie miałam ;)
    słynna wcierka wiele mi pomaga, więc na pewno ta kuracja też byłaby dobra

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę wypróbować tej kuracji :) kosztuje grosze, a z tego co napisałaś to bardzo się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tylko klasyczną wersję wcierki Jantar. Byłam bardzo zadowolona, ale tej kuracji nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z czystej ciekawości może kiedyś wypróbuję, jak na trafię na taką kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o dobrych opiniach na ich temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo ostatnio na blogach o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio ją widziałam w hebe i się zastawiałam jak działa, ale mimo wszystko na razie jej nie wzięłam. Ale chyba skuszę się na nią po hennie, żeby nawilżyć bardziej włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę koniecznie zakupić bo wszędzie na każdym blogu o niej czytam i muszę sama wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego jeszcze nie miałam a bardzo lubię klasyczną wcierkę - koniecznie musze to kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś mnie ta kuracja nie przekonuje, wolę standardową wcierkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio bardzo głośno o tym produkcie, koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam ostatnio coś takiego i zastanawiałam się czy działa;) Chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.