Aksamitne wygładzenie z maskami pielęgnacyjnymi Perfecta. Innowacyjna formuła i wyjątkowe właściwości pielęgnacyjne.

Odpowiednia pielęgnacja skóry sprawia, że cera jest zdrowa i pełna blasku. Jednak sam krem nakładany rano i wieczorem nie załatwia sprawy. Klucz do pięknej cery to, systematyczne oczyszczanie i regularne stosowanie masek pielęgnacyjnych. Peelingi i maski perfecta, to ultra nowoczesne produkty do twarzy o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i oryginalnych nowatorskich konsystencjach. Nowe peelingi maski zostały stworzone z myślą o różnych potrzebach skóry tak, by każda kobieta znalazła kosmetyk idealny dla siebie. Zapraszam na recenzję. 
PORE MINIMIZER + DETOX węglowy glinkowy PEELING + MASKA. Kosmetyk ten ma aksamitną glinkową, przyjemną w dotyku konsystencję. Pozwala na wykonanie, delikatnego masażu, dzięki drobno zmielonym łupinom migdału. Polecany jest do skóry wymagającej wygładzenia, zmatowienia i redukcji rozszerzonych porów. Muszę przyznać, że właśnie dzięki niesamowitej konsystencji ta maska - peeling przypadła mi do gustu. Pachnie przepięknie i już sama aplikacja jest bardzo przyjemna. Maska stosowana systematycznie pozytywnie wpływa na drobne niedoskonałości skóry, oczyszcza, zmniejsza przetłuszczanie rozjaśnia, nie wysusza. Aplikacja jest niesamowicie prosta, bo wystarczy nałożyć, odczekać do wyschnięcia, wykonać delikatny masaż i zmyć. Z racji tego, że maska zawiera glinkę można wykorzystać ją też na stopy. Dzięki takiemu zabiegowi skóra stóp jest gładka ( peeling) i mniej się poci. 
ROZŚWIETLENIE + ENERGIA olejkowy TERMO PEELING
TERMO PEELING do twarzy o wyjątkowej miodowej konsystencji „gel to milk”. Polecany jest do pielęgnacji skóry wymagającej wygładzenia, rozświetlenia i odżywienia. Ta maska peeling również okazałą się fajna. Wystarczy nałożyć, w trakcie czuję delikatne grzanie, trzymać tyle ile zaleca producent i zmyć wykonując delikatny masaż. Kosmetyk zawiera drobno zmielone pestki moreli. Po zastosowaniu skóra jest nawilżona, promienna, gładka i miła w dotyku. 
Podsumowując jestem bardzo zadowolona z możliwości wypróbowania nowych masek-peelingów marki Perfecta. Ich konsystencja jest niesamowita, przyjemna w użytkowaniu, a i efekty są zauważalne już po kilku aplikacjach. Zmywanie nie przysparza większych trudności. Cenowo również prezentują się bardzo dobrze, bo za kosmetyk, który wystarcza na 10 użyć płacimy tylko 19.99 zł. Można by się przyczepić do szklanego słoiczka, który rzadko spotyka się w tego typu kosmetykach.

19 komentarzy:

  1. Mają świetną konsystencję. Zaciekawiły mnie te maski-peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ich konsystencja :) A i cenowo widzę, że nie wypadają żle. Chyba skuszę się przy następnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja węglowa mnie mocno ciekawi i pewnie w końcu ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, jeśli coś ma przeznaczenie do twarzy i do stóp to u mnie raczej nie ma racji bytu... jakoś nie idzie mi to w parze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest kosmetyk do stóp tylko do twarzy.
      Zielona glinka zapobiega poceniu się, a ten kosmetyk zawiera ten składnik, więc można wykorzystać tą maskę również na stopy.

      Usuń
  5. Już dla samego ich wyglądu chce się po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten termo peeling baaardzo mnie zaciekawił *_* chyba się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą z węglowym peelingiem. Użyłam dwa razy i już polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te maski zbierają ostatnio dobre recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam olejkowy termopeeling :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam wersje z peelingiem enyzmatycznym i również byłam zadowolona. Akurat tych wariatów nie miałam i pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie szklane opakowanie jest jak najbardziej na plus. Wolę je zdecydowanie bardziej niż tandetny plastik.
    Same maski bardzo zachęcające. Z pewnością się na nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od jakiegoś czasu czaję się na nie, ale mam już tyle masek, że mój rozsądek zawsze wygrywa nad zakupowym szaleństwem :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam maski! z Chęcią przetestuję i te ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.