Klorane Petit Junior żel pod prysznic do ciała i włosów o zapachu malin

Uwielbiam kosmetyki o zapachu malin. Nie ma dla mnie znaczenia czy jest to produkt dla dzieci czy dla dorosłych. Jakiś czas temu testowałam podobny kosmetyk marki Organic Childreen i byłam mega zadowolona. Niestety był on słabo dostępny, dlaczego cały czas szukałam jego odpowiednika. Czy znalazłam? Tego dowiecie się w dalszej części wpisu. 


Z tego co zdążyłam zauważyć seria Klorane Peti Junior nie jest jeszcze ogólno dostępna w Polsce. Popularna jest za granicą, a u nas dostępna jest tylko na www.iperfumy.pl


Moja opinia: 
● Kosmetyk został umieszczony w klasycznej, kolorowej tubce. Konsystencja gęsta nie wylewa się sama, gdy postawimy tubkę pionowe. Dzięki takiemu rozwiązaniu opakowanie nie brudzi się, a kosmetyk sam nie wybywa. 
● Zapach przepiękny malinowy roznosi się w trakcie mycia po całej łazience. Najfajniejsze jest to, że wnika we włosy i utrzymuje się na nich przez jakiś czas. 
● Konsystencja żelowa, różowa z poświatą perłową w kontakcie z wodą bardzo dobrze się pieni, dobrze oczyszcza zarówno włosy, jak i ciało. Nie podrażnia nawet wrażliwego skalpu i co najlepsze przedłuża świeżość moich przetłuszczających się włosów. 
● Żel przeznaczony dla dzieci powyżej 3 roku życia. 
● Wydajny wystarczy tylko niewielka ilość. 
Skład: WATER (AQUA). SODIUM LAURENTH SULFATE, COCAMIDOPOPYL, BETAINE, ACRYLATES COPOLYMER, GLYCOL DISTEARATE, BENZONIC ACID, CETERYL GLUCOSIDE, CITRIC ACID. COCAMIDE MEA. DEHYDROACETIC ACID. ETHYLHEXYLGLYCERIN. FRAGRANTE (PERFUM) GLYCERIN. GLUCERYL STEARATE SE. GOSSYPIUM HERBSACEUM (COTTON) SEED OIL (GOSSYPIUM HERBACEUM SEED OIL) HYDROXYETHYLCELLULOSE. LAURETH-10 METHYLISOTHAIAZOLINONE. PHANTHENOL. PHENOXYETHANOL POLYQUATERNIUM-10 PROPYLENE GLYCOL RED 33 (CI 17200) RED 4 (CI 14700) SODIUM BENZOATE SODIUM CHLORIDE SODIUM HYDOXIDE SODIUM SULFATE XANTHAN GUM
● Żel dostępny w różnych wariantach zapachowych (brzoskwinia, gruszka) i pojemności (200ml i 500ml)
● Cena 200ml 22zł 

Jestem zadowolona z tego kosmetyku i w najbliższym czasie planuję wypróbować spray ułatwiający rozczesywanie włosów.

Znacie kosmetyki Klorane Petit Junior ? 

11 komentarzy:

  1. Nie znam zupełnie, ale też lubię malinowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jego zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tę markę ale tylko w wersjach dla dorosłych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupilibyśmy Małemu Myszowi z uwagi na zapach, ale kolor różowy dyskwalifikuje ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy nic z tej firmy ale żel wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego żelu, ale miałam kiedyś szampon z Klorane, który niestety mnie uczulił.
    Przeraża mnie ten skład.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja generalnie uwielbiam kosmetyki o zapachu owoców, bo to one umilają mi czas, kiedy na przykład na codzień przez 365 dni nie mamy świeżych truskawek z pola, czy też malin :)
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Klorane poznałam dzięki sprayowi do rozjaśniana włosów, ale linii dla dzieci jak można się było spodziewać nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypuszczam że dla mnie też byłby fajny bo sama mam przetłuszczające się włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.