Organizer, szczotki i pędzle ombre czyli moje zamówienie z zaful.

Już kiedyś pokazywałam Wam pędzle ombre i kilka moich organizerów, które nabyłam na Zaful. Tamte organizery są bardziej na kosmetyki kolorowe. W sumie nie miałam okazji ich jeszcze wyposażyć, bo nie mam toaletki, ale postanowiłam dokupić do kompletu stojak na pędzle. Mam na myśli pędzle, które będą stały na toaletce, jako ozdoba, niż jako element użytkowy. Wiadomo w domu kurzy się, dlatego nie zamierzam trzymać produktu, który ma kontakt z twarzą na wierzchu. Oprócz pędzli i pojemnika do koszyka wrzuciłam też popularne szczotki do makijażu. Jeszcze nie wiem czy będę umiała czymś takim malować, ale ciekawość wzięła górę i mam. 
Szczotki do makijażu mają bardzo milutkie włosie i obstawiam, że będą ładnie malować. Niestety kształt, wykonanie nie bardzo mi pasuje i chyba oddam je komuś w prezencie 
Organizer okazał się bardzo ładny i dobrze wykonany. Czegoś takiego potrzebowałam, dlatego jestem z niego mega zadowolona. 

Tak jak już wspomniałam mam jeden komplet ombre pędzli do ozdoby (używam hakuro) i nie potrzebuję kolejnego, dlatego spodziewajcie się w niedługim czasie rozdania. Pędzle są bardzo dobrze wykonane, dlatego na pewno jednej z Was przydadzą się. 

Organizer na pędzle KLIK
Zestaw 12 pędzli ombre KLIK
Szczotki do makijażu KLIK
Jeszcze idzie do mnie torba w motyle KLIK

15 komentarzy:

  1. Śliczne są te pędzle :) ja też szukam jakiegoś organizera na kosmetyki, może skuszę się na zAful :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczotki wyglądają ciekawie ale nie wiem czy umiałabym się nimi posługiwać :) Taki organizer kupiłam w Biedronce, bardzo mi służy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I bardzo mądrze, też nie trzymam pędzli, których używam, na wierzchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne masz pędzle fajny ten organizer

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki sam stojaczek i trzymam w nim długopisy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle wyglądają przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne sobie rzeczy zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam takie pędzle. Wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te kolorowe pędzle, bardzo je lubię. :) I trzymam je na wierzchu, bo po prostu nie mam gdzie. Na szczęście nie wpływa to w żaden sposób na moją cerę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Samych sobie szczotki są fajne tylko bardzo irytuje mnie ich mycie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. 'szczotki to i ja muszę zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.