Zamówienie Rosegal - Ozdoby świąteczne, lampki, motyle - wielki misz masz.

Właśnie odebrałam z poczty zamówienie ze sklepu Rosegal i szybko chciałabym Wam je pokazać. Sama nie wiedziałam na co się zdecydować, bo wybór jest ogromny. Robiąc zakupy spędziłam na stronie kilka godzin. Paczka przyszła po niecałych trzech tygodniach i zapakowana była w dwie koperty. Zainteresowanych zapraszam do szybkiego przeglądu.
Oświetlenie domki jest ładne, ale bardzo delikatne i nie trudno o uszkodzenie. Kilka elementów będę musiała niestety przykleić. Oświetlenie działa na baterie tak jak słynne kulki. Do koszyka wrzuciłam też bielone szyszki, mix ozdób an choinkę i plastikowe płatki śniegu.
Mój mix świąteczny prezentuje się całkiem przyzwoicie i z pewnością posłuży mi jako dekoracja. Zamierzam wrzucić wszystko do naczynia szklanego. 
Zamówiłam również torebkę listonoszkę. Spodobała mi się, bo ma sporo kieszeni. Lubię, gdy w torebce ważne rzeczy mają swoje określone miejsce i nie muszę ich długo szukać. 
Autko wrzuciłam, bo zostało mi kilka dolarów. Autko zasilane bateriami, jeździ w koło i świeci. Dla dzieci też coś musi być. Szkoda, że na tych stronach nie mają kucyków pony. 
Na koniec niebieskie motylki na ścianę. Są przepiękne. Można przykleić je za pomocą przylepców lub pomalować ścianę farbą magnetyczną. Motyle mają wbudowane magnesy. 
Zapomniałam wspomnieć o paskach led, które zażyczył sobie mój małżonek. Dodatkowo mamy pilot i kilka różnych funkcji. Można przyciemniać, rozjaśniać, zmieniać kolory, migotanie. Szkoda tylko, że oświetlenie nie świeci na kolor biały. 

Niebieskie motyle KLIK
Oświetlenie LED KLIK
Czarna torebka KLIK
Oświetlenie domki KLIK

Zamówienie uważam za udane, a najbardziej podobają mi się cudne motyle. 

10 komentarzy:

  1. Świetne te domki!!!
    Ja nie mam żadnych ozdób świątecznych :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele fajnych gadżetów :) Podobają mi się bardzo domki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te motylki przyciągnęły moją uwagę, widzę, że naprawdę warto je zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy, w tych domkach zakochałam się... są po prostu cudne :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobną torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyle sa piekne, ale domki na nadchodzące swieta pieknie beda wygladac jako dekoracja okienna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jak ja uwielbiam takie bibeloty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja podobne tylko podwójne motylki kupuję w sklepie po 5zł i nie tylko , jakoś 1,50zł za sztukę, są piękne i bardzo je lubię mam dwa na lodówce ,a ze dwa mi się już popsuły

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.