Druga część mojego zamówienia z Rosegal.com - zasłona prysznicowa, kwiatki.

Oprócz torebek w moim zamówieniu znalazła się zasłona prysznicowa, która super pasuje do mojej łazienki oraz bukiet kwiatów do zdjęć lub dekoracji. Miałam już okazję używać takiej zasłony, wtedy miałam motyw motyli i sprawdziła się, dlatego tym razem zamówiłam coś w fiolecie. Zresztą na zdjęciu, gdzie pokazuje kawałek swojej łazienki widzicie dywanik, który prezentowałam kilka wpisów wcześniej. Łazienka nabrała charakteru i zrobiła się bardziej przytulna. 
Do koszyka również wrzuciłam dwa bukiety jasnych kwiatów. Przydadzą się do zdjęć albo wstawię je do wazonu.

Jestem bardzo zadowolona z ostatnich zamówień. 


Zasłona prysznicowa KLIK

Bukiet kwiatów KLIK

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się zasłona, taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka żywa łazienka. Super

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kwiatki świetnie nadają się do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zasłona wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ta zasłona to istne szaleństwo ! Koniecznie muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.