Nowy Rok - plany zakupowe

W Nowym Roku postanowiłam więcej pisać o kosmetykach z górnej półki. Będę chciała przetestować asortyment kilku marek. Mam też w planach częstsze pisanie wpisów, które będą dotyczyły kosmetyków, których aktualnie używam.
Nie ukrywam, że wygląd buteleczki od razu zwrócił moją uwagę. Perfumy zostały wydane w 2017. Twórcami są Christophe Raynaud oraz Amandie Clerc_Marine. Perfumy kwiatowo-owocowe. Nuty głowy: czarna porzeczka, malina, liczi, jeżyna. Nuty serca: piwonia, białe piżmo, róża damasceńska, konwalia. Podstawa: paczuli, wanilia. Byłam już w perfumerii i obwąchałam. Planuję w najbliższym czasie zakupić. 

ARMANI Emporio Because It's You woda perfumowana dla kobiet. Zapach również kwatowo-owocowy, który poleciła mi Pani w perfumerii. Przepadła od razu, dlatego jest on dziś na mojej liście. Twórcą kompozycji zapachowej jest Anne Flipo. Nuty głowy neroli, cytryna, malina. Nuty serce: róża. Podstawa wanilia, ambra, piżmo.

YANKEE CANDLE Clean Cotton dyfuzor zapachowy z napełnieniem Signature. Pozostając w temacie zapachu, to poszukuję czegoś fajnego do domu. Niestety nie zamierzam palić świeczek czy włosów, a chcę znaleźć fajny dyfuzor zapachowy. Znalazłam coś takiego w asortymencie Yankee Candle. Ciekawa jestem jak długo zapach utrzymuje się. 

CLARINS Extra-Firming wygładzający krem pod oczy przeciw zmarszczkom. Poszukuję też jakiegoś dobrego, skutecznego kremu pod oczy na zmarszczki. Wiadomo człowiek nie młodnieje, ale może zatrzymać w jakimś stopniu widoczny upływ czasu. W planach mam ochotę wypróbować coś z marki Clarins, Clinique, ewentualnie zachwalany Bobi Brown. 

BIODERMA Sensibio delikatny kojący żel oczyszczający. Miałam okazję testować kilka produktów marki Bioderma i były całkiem fajne. Planuję zmienić żel do mycia twarzy, dlatego w pierwszej kolejności własnie sięgnę po coś delikatnego. 

NUXE Prodigieux zestaw kosmetyków. O testowaniu kosmetyków marki Nuxe pisałam już w zeszłym roku, ale nie udało mi się zrealizować swój plan. Mam nadzieję, że w tym roku będzie inaczej. 

NIVEA Creme Care zestaw kosmetyków. Na koniec zainteresował mnie zestaw kosmetyków Nivea zapakowany w bardzo ładną kosmetyczkę. W zestawie Balsam do ciała, kremowy żel pod prysznic, pomadka do ust, antyperspirant.

Farmona zestaw płynów do kąpieli w kształcie bombek. Kosmetyki Farmona lubię i właśnie te płyny chodzą za mną. Widziałam też limitowany zestaw kremów do rąk.

Tak wygląda moja lista, którą planuje zrealizować w najbliższym czasie. Perfumy, kosmetyki najczęściej kupuję na www.iperfumy.pl

13 komentarzy:

  1. Dostałam ostatnio próbkę tego Lancome, rzeczywiście pięknie pachnie =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Because it's you bardzo ładny zapach, męski z tej serii też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te nowe perfumy Lancome. Są wprost przepiękne. Ogólnie ja jestem mega fanką zapachów Lancome więc i ten przypadł mi do gustu. Bardzo trwały, lekko mydlany, idealny na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja choruję na toaletkę.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. poszukam perfum Lancome w drogerii, piękny flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne typy, również szykuje zamówienie na Iperfumy 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. ten zestaw z farmony wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfumy La Nuit Tresor strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby udało Ci się spełnić swoje plany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chętnie poczytam o kremie Clarins

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam w planach w końcu wypróbować paletę cieni od Juvia's place :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Because It's You to fantastyczny zapach, w którym naprawdę można się zakochać. I równie świetna jest jego męska wersja, czyli Stronger With You. Czekamy z niecierpliwością na Twoją recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.