Impreza urodzinowa na podłodze.

Dziś obchodzę urodziny, dlatego córcia zorganizowała imprezę urodzinową na podłodze. Był tort, ciasteczka, nawet kwiaty. Wszystko za sprawą zamówienia, które dotarło do mnie ze strony rosegal.com. :D Tort prezentuje się smakowicie. Są na nim świeczki i urocze króliczki. 
Córka jest bardzo zadowolona z mojego zamówienia. Sami przyznacie, że cały deserowy zestaw prezentuje się rewelacyjnie. Oprócz tortu zamówiłam 6 tulipanów, które prezentuje również na zdjęciu. Spodziewałam się plastiku, materiału, a tu zaskoczenie, bo kwiatki są jakby z takiej miękkiej gumy, gąbki. wyglądają, jak żywe. 
Ostatnim elementem jest zestaw szkolny. Bardzo ładnie wygląda, ale plecak raczej dla starszego dziecka, niż małego. Na stronie w sklepie do plecaka był przyczepiony miś. Ja go nie otrzymałam. Możliwe, że znów czegoś nie doczytałam lub po prostu brakło. 

Po raz kolejny jestem zadowolona z przesyłki. Otrzymane produkty są wysokiej jakości i prezentują się, jak na zdjęciach w sklepie.

Plecak KLIK
Tulipany KLIK
Tort KLIK

25 komentarzy:

  1. "Impreza urodzinowa na podłodze" to coś co mi się marzyło jak byłam małą dziewczynką ;) szczególnie taki torcik :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę :D Bardzo fajnie się to wszystko prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko sie prezentuje bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw szkolny prezentuje się bardzo ładnie, tulipany na pierwszy rzut oka wyglądają jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ja te,z się tak kiedyś bawiłam z moją córką, teraz będzie miała imprezę, ale już 18 stkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tort bardzo fajny i plecak też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wszystko słodo wygląda, moja też byłaby zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam że Rosegal ma takie produkty w ofercie ;)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  9. super jest ten tort, oglądałam go w necie, córka za moment ma urodziny i kupię jej torcik na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw dla każdego małego fana kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten tort chcę zamówić w przyszłości - podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne rzeczy! Najlepszy ten słodziaśny plecaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama bym się chętnie pobawiła takimi cudeńkami :) Mam dwóch chłopców i zawsze z tęsknotą patrzę na takie zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Impreza na 102 :D Fajnie się prezentują te zabawki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny jest ten tort i chętnie zamówiłabym go, ale moja córka ma tyle zabawek że nie ma gdzie tego trzymać

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj na taką imprezę, sama bym z chęcią przyszła! :D
    Wszystkiego najlepszego! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten zestaw szkolny jest taki słodki 💋

    OdpowiedzUsuń
  18. Super torcik, plecak też. Piękne zabawki są teraz dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten tort to dla mnie istny hit, musze zamówić taki dla mojej bratanicy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne, kupię dla chrześnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczny ten plecak, a zestaw urodzinowy super! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.